perjantai 29. elokuuta 2014 | 11.58

NYT NE ON TÄÄLLÄ

Siis voi herranjumala kuinka onnellinen olo mulla on tällä hetkellä! Olin jo eilisestä asti tietonen että mun sijotustiedot tulee tänään, mut ei tähän fiilikseen kyllä mitenkään voi varautua!


Paikkana mulla tulee siis olemaan Loveland, Coloradossa. Host perhe asuu jossain ihan Boyd Laken rannalla ja mun makuuhuoneen ikkunasta tulee kuulemma olemaan näkymä juurikin tähän järvelle. Lovelandissa on noin 70 000 asukasta ja asukasluvultaan se vastaa siis suunnilleen Lappeenrantaa. Coloradon pääkaupunkiin Denveriin on matkaa 70 kilometriä, joten siellä pääsen varmaan käymään kerran jos toisenkin. Mun äidin serkku asuu perheineen suunnilleen 300 kilometrin päässä Lovelandista ja niitä pääsen varmaan kans joskus tapaamaan. Ja kuten noista kuvistakin selviää, Kalliovuoret kulkee jostain siitä Lovelandin vierestä, ootan niiiin paljon et pääsen tonne valokuvaamaan!

Mun host-perheeseen kuuluu vanhempien lisäks 17 vuotiaat kaksostytöt, jotka tulee käymään mun kaa samaa koulua. Perheellä on myös kaks koiraa, mistä oon kans aika innoissani! Mun hostit patikoi ja laskettelee ja alunperin toivoinkin että näitä aktiviteetteja pääsisin vaihdon aikana harrastaa! En oo kauheesti vielä mun perheen kanssa jutellu, eli en sen tarkemmin tiiä mitä ne vapaa-ajallaan harrastaa tmstms. mut ainakin näin pintapuolisesti vaikuttavat tosi mukavilta.

Mun koulu tulee olemaan Mountain View High School, jossa on noin 1200 oppilasta, mikä on vähän eri juttu kun mun 400 oppilaan lukio täällä päin. Koulun värit on violetti ja hopea, ja harrastus mahollisuuksia näytti olevan ties mitä erilaisia. Ainakin uinti saattais mua kiinnostaa ku sitä oon aikasemminkin harrastanu, tosin en tiiä kuinka innoissani oon osallistumaan karsintoihin. :D Ymmärsin näin, että mun koulussa olis jonkunnäkönen taidepainotus tai että siellä olis ainakin vähän enemmän taideaineita tarjolla. Perus maalaamisesta ja piirtämisestä en mitenkään hirveesti perusta, mut jos siellä on jotain erikoisjuttuja, nii niiden kokeileminen vois kans olla ihan kivaa.

Mun lähtö Soft Landing Campille tulee olemaan ens tiistaina tai keskiviikkona. Kiva et tässä on välissä monta päivää nii ehin ihan rauhassa pakata ja nähä vielä kavereita ja joitain sukulaisia.
Sijotustietojen saamisesta on nyt about kaks tuntia ja tällä hetkellä on oikeestaan aika rauhallinen olo. Oon vaan niin ilonen että tää odotus on vihdoin ohi ja koko juttu konkretisoitu. Nyt vasta alkaa pikku hiljaa heräämään semmonen fiilis, että olisin oikeesti johonkin lähössä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä